210° - 270°

Správa
nezadáno
Info
Od Hranic na Moravě přes Drahotuše a Milenov, za dálnicí vlevo na Podhoří a zde zaparkovat. Na poli mezi silnicí a družstvem se dá přistát (není to ovšem žádná sláva, spíš nouzovka, běžně se přistává až za obcí. Místa je dost ale nemůžete si vybrat, co je zde zrovna pěstováno a též není vhodné dupáním po poli provokovat místní Aborigeens.), rovněž zde můžete zaparkovat a do středu obce dojdete pěšky. Zde narazíte na modrou turistickou značku, po které zamíříte doprava vzhůru. Asi nejrychlejší cesta vede přes zříceninu hradu Drahotuš, odkud pokračujeme po již neznačené pěšině zvolna do kopce, s ostrým svahem po levé ruce a mírným po pravé asi 500m přímo na start. Alternativou je po modré až nahoru a tam, kde jdete už víceméně po rovině, narazíte na křižovatku lesních cest (o kousek dál stojí strom s již nečitelnou zelenou tabulí) a zde půjdete vlevo. Po asi 400m jste na místě.

Až na start se dá i dojet běžným autem. V tomto případě za Milenovem neodbočíte vlevo, ale pojedete po cestě, zahýbající vpravo do kopce do obce Uhřínov. V Uhřínově asi po 300m zahneme do úzké cesty vlevo, označené modrou turistickou značkou. Asi po kilometru dojíždíme na křižovatku, opatřenou i turistickým rozcestníkem, my se držíme modré ještě další asi kilometr, kde cesta odbočuje doleva dolů. Tady rovně do lesní cesty – stále modrá- kdy asi po 100m za stromem se zelenou nečitelnou tabulí odbočíme kolmo vpravo do již neznačené lesní cesty a po asi 400m jsme na místě. Blízkost startu poznáme podle toho, že průsek za ním je relativně čerstvě osázen jehličnatými stromky.